• Postere - EU Ecolabel, FSC®
Item 1 of 3

Cumpărați 3 postere, plătiți pentru 2*

*(Oferim cele mai ieftine). Oferta este valabila pana la. 31/12.      

Termeni si conditii

1. Achiziții

Atunci când plasați o comandă, un acord pentru achiziția respectivă se face numai atunci când Hambedo confirmă comanda cu o confirmare a comenzii prin e-mail. Confirmarea comenzii este generată automat de baza de date Hambedo fără revizuire manuală. În cazul unei erori precum (dar fără a se limita la) prețul, timpul de livrare etc.,
dreptul de a corecta acest lucru după faptă.

Trebuie să aveți cel puțin 18 ani pentru a plasa o comandă aprobată pe site-ul nostru.

Hambedo își rezervă dreptul de a corecta orice erori de imprimare. Toate informațiile despre imagine trebuie văzute ca ilustrații de exemplu; produsele nu sunt garantate de a avea același aspect exact și condiție ca imaginea exemplu.

2. Prețul

Toate prețurile includ TVA la 25%. Atunci când o comandă este confirmată, prețurile pot fi modificate numai în circumstanțe care nu se află sub controlul Hambedo, ar fi (dar fără a se limita la) modificări semnificative ale prețurilor materiilor prime, ale modificărilor valutare sau ale modificărilor TVA.

3. Livrări – Timp de livrare

Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 39 EUR. Pentru alte comenzi, transportul este de la 6.95 EUR.

Livrările sunt trimise prin DHL sau post. Timpul de livrare este de obicei 2-5 zile lucrătoare.

Riscul de
transport: Ne asumăm responsabilitatea pentru riscurile la adresa transportului în timpul transportului, adică riscul ca bunurile să fie deteriorate sau pierdute în timpul transportului de la depozitul nostru la locul de livrare. Vă asumați riscul pentru orice transport de returnare către noi.

Oders nerezolvate:
Dacă nu solicitați coletul, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de până la 200 SEK pentru costurile noastre de expediere și livrare.

4. Opțiuni de plată  

Hambedo raportează toate prețurile, inclusiv TVA. Se aplică taxe de expediere. Nu se vor adăuga alte taxe sau taxe la plasarea unei comenzi.

Toate plățile și rambursările sunt efectuate prin intermediul furnizorului nostru de plăți, Klarna.

Rambursările se vor face în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea și aprobarea cererii de returnare.

Toate ordinele false sau frauduloase vor fi raportate la poliție; vom furniza toate informațiile esențiale, ar fi numerele IP și alte detalii relevante.

În cooperare cu Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Suedia, vă oferim următoarele metode de plată. Plata se va face către Klarna.

  • Plata în [14] zile: Perioada de plată este de 14 zile de la expedierea bunurilor sau a biletelor/ data disponibilității serviciului. Puteți găsi termenii și condițiile complete pentru piețele unde această metodă de plată este disponibilă aici:  Regatul Unit Germania,

    Suedia,

    Norvegia,

    Danemarca,

    Finlanda,

    Austria,

    Elveția și  Țările de Jos .

  • Finanțare: Cu serviciul de finanțare de la Klarna puteți plăti achiziția în rate lunare flexibile sau fixe, în conformitate cu condițiile specificate la casă. Plata în rate este scadentă la sfârșitul fiecărei luni de la depunerea unei facturi lunare separate de către Klarna. Mai multe informații cu privire la Slice It, inclusiv termeni și condiții și Informații standard privind creditul european de consum, puteți găsi aici pentru piețele unde este disponibilă această metodă de plată:  Austria Regatul Unit Germania,

    Suedia,

    Norvegia,

    Danemarca și  Finlanda .

  • Transfer bancar direct: Disponibil în Germania, Austria, Belgia, Italia, Spania, Polonia și Țările de Jos. Contul tău va fi debitat imediat după plasarea comenzii.
  • Debit direct: Contul dumneavoastră va fi debitat după expedierea bunurilor sau a biletelor/ data disponibilității serviciului sau în cazul unui abonament în conformitate cu termenele comunicate. Veți fi notificat cu privire la data (data) prin e-mail.
  • Plăți cu cardul: Disponibil în Suedia, Germania și Austria. Suma va fi rezervată pe cardul dumneavoastră și va fi debitată după expedierea bunurilor sau biletelor/ data disponibilității serviciului. În cazul unui abonament, suma va fi debitată în conformitate cu termenele comunicate.

    Metodele de plată Plătiți în [14] zile, Slice It și debit direct sunt disponibile numai în cazul unei evaluări pozitive a creditului. În acest scop, în timpul procesului de comandă și de manipulare a achiziției dvs., transmitem datele dumneavoastră pentru o adresă și o verificare a creditului către Klarna. Vă putem oferi doar metodele de plată disponibile pe baza rezultatului verificării creditului.

    Informații generale despre Klarna și termenii de utilizare pe țară pot fi găsite pe klarna.com. Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate în conformitate cu legislația aplicabilă privind protecția datelor și în conformitate cu informațiile din declarația de confidențialitate Klarnas.

5. Dreptul de retragere și cumpărare deschisă timp de 30 de zile

Atunci când achiziționează bunuri de la Hambedo AB, clienții sunt eligibili să își exercite dreptul de retragere (dreptul de a returna un bun sau de a anula un contract de cumpărare) în conformitate cu toate legislațiile relevante, ar fi (2005:59) Legea suedeză privind contractele la distanță(Distansavtalslagen)sau alte legi aplicabile. Aceasta înseamnă că aveți dreptul de a anula achiziția trimițând un mesaj către Hambedo AB prin canale aprobate în termen de 14 zile de la data primirii articolului (această perioadă de 14 zile este termenul limită pentru a vă exercita dreptul de retragere).

În plus, Hambedo AB oferă o perioadă de achiziție deschisă de 30 de zile.

Dacă doriți să vă exercitați dreptul de retragere, vă rugăm să contactați Hambedo AB. Cel mai simplu mod de a contacta Hambedo AB este prin intermediul paginii "contul tău" de pe site-ul Hambedo AB. Pe această pagină aveți posibilitatea să creați un caz și să obțineți un număr de retur. Scopul numărului de returnare este de a facilita identificarea și
pentru returnarea dvs. De asemenea, puteți notifica Hambedo AB cu privire la intenția dumneavoastră de a se retrage dintr-o achiziție prin completarea celor aplicabile de la Agenția Suedeză pentru Consumatori (Konsumentverket). Acest formular ar trebui să fie apoi trimis la Hambedo AB. Formularul poate fi găsit aici:
http://publikationer.konsumentverket.se/sv/publikationer/lagarregler/lagar/2angerblankett.html.
Trimiteacest formular la Hambedo AB prin adresa listată la rubrica "Contactati-ne" de mai jos.

Atunci când vă exercitați dreptul de retragere, toate bunurile trebuie returnate la Hambedo AB în termen de 14 zile de la data notificării Hambedo AB cu privire la intenția dumneavoastră de a-și exercita acest drept.

Suma pe care ați plătit-o pentru mărfuri, inclusiv costul de expediere inițial, va fi rambursată în termen de 14 zile de la momentul în care Hambedo AB a primit notificarea intenției dumneavoastră de a-și exercita dreptul de retragere, în funcție de faptul că Hambedo AB a primit produsul specificat în acest interval de timp sau că s-a furnizat o dovadă că mărfurile au fost trimise în mod corespunzător. Sumele rambursate pot fi emise printr-o metodă diferită de metoda de plată utilizată inițial.

Aveți dreptul de a examina mărfurile în măsura în care este necesar pentru a determina caracteristicile sau funcționalitatea mărfurilor menționate. Cu toate acestea, vi se poate solicita să despăgubească Hambedo AB pentru orice depreciere a mărfurilor pe care o implică o astfel de examinare. O astfel de compensație poate fi necesară în cazul în care produsul a fost
utilizate sau manipulate într-o măsură mai mare decât era necesar pentru a determina proprietățile sau funcționalitatea acestuia. Această compensație poate fi echivalentă cu prețul total de vânzare al articolului.

6. Reclamații

În conformitate cu Legea suedeză privind vânzările de consumatori (Konsumentköplagen), dumneavoastră, în calitate de client, aveți dreptul de a emite o reclamație pentru o perioadă de trei (3) ani după ce ați primit bunurile. Hambedo AB aderă la Legea suedeză privind vânzările de consumatori și, în plus, oferă clienților noștri o garanție de un an.

Hambedo inspectează fiecare transport înainte de expediere. În cazul în care un articol este încă deteriorat sau a fost expediat incorect atunci când sosește, ne vom angaja să remediem eroarea în mod gratuit.

Vom înlocui produsele despre care am constatat că sunt expediate sau deteriorate în mod incorect.

În cazul unui retur valabil, Hambedo AB va plăti costurile transportului dus-întors. Cu toate acestea, dacă ați comandat mai multe bunuri decât cea returnată, Hambedo nu este responsabil pentru rambursarea costului complet de expediere.

În cazul unui litigiu, urmăm recomandările Consiliului Național suedez pentru litigiile privind consumatorii (Allmänna reklamationsnämnden).

7. Informații personale

Hambedo AB va prelucra, în legătură cu comanda sau vizita unui client, datele cu caracter personal în conformitate cu toate legislația aplicabilă privind protecția datelor și cu politica noastră de confidențialitate. Pentru mai multe informații despre politica noastră de confidențialitate/politica privind informațiile personale, faceți clic aici.

8. Garanție

Hambedo AB vinde toate produsele cu o garanție de un an. Garanția produsului se aplică defecțiunilor care apar în timpul perioadei de garanție. Certificatul de factură/garanție este, din motive de simplitate, același document. Acest document va veni cu expedierea ca parte a comenzii. Vă rugăm să păstrați acest document ca
este necesar pentru a invoca garanția sau pentru a emite o reclamație.

9. Întârzieri de livrare

În cazul în care apare o întârziere cu privire la livrarea unei comenzi, vă vom notifica prin e-mail. Clienții au dreptul de a anula achizițiile în caz de întârzieri de livrare. Vom face tot ce ne stă în putere pentru a vă îndeplini ordinul. Cu toate acestea, pot exista circumstanțe care fac imposibilă îndeplinirea comenzii, ar fi atunci când furnizorii noștri nu își pot îndeplini angajamentele față de noi. În astfel de cazuri, ne rezervăm dreptul de a ne scuti de orice compensație pentru client în ceea ce privește întârzierile în livrare.

10. Încălcări excuzabile ale contractului (forță majoră)

O încălcare a contractului este scuză în cazul în care capacitatea de a îndeplini contractul sau activitățile specificate în acesta este împiedicată de o circumstanță care nu poate fi controlată de partea care a acționat. Aceste încălcări se referă la activități pe care partea nu le-ar fi putut lua în considerare în mod rezonabil, în general sau în timpul încheierii contractului; se referă, de asemenea, la circumstanțe ale căror consecințe nu ar fi putut fi evitate sau depășite în mod rezonabil. Exemple în acest sens se numără (dar nu se limitează la): acte de război, dezastre naturale, greve ale forței de muncă, accidente rutiere, vreme nefavorabilă și foc.

În cazul în care obstacolul este doar temporar, încălcarea contractului este scuză atât timp cât este rezonabilă, având în vedere implicațiile obstacolului pentru împiedicarea capacității părții de a-și îndeplini acordurile contractuale.

Hambedo AB nu este responsabil pentru costurile suplimentare din cauza întârzierilor în livrare.

11. Adresa și termenii acordului

(Buzau)
Olofsdalsvägen 10 Apartament
302 41 Halmstad Apartament
Org Nr: 559048-2633
Numar de identificare: SE559048263301

E-post: info@hambedo.com

    Item 1 of 0
    Postere - EU Ecolabel, FSC® Produced in Sweden
    Livrare gratuita La toate comenzile de peste 39 €
    Artiști unici Din toată lumea
    Finalizare Comandă 100% securizată Plată sigură cu Klarna