Serviciu clienți
Întrebări frecvente
Cât timp durează livrarea?
De obicei, orice comandă plasată înainte de ora 17:00 va fi expediată în aceeași zi. Timpul normal de livrare este de 1-5 zile lucrătoare.
Încă nu am primit o confirmare a comenzii
Când plasați comanda, o confirmare a comenzii va fi întotdeauna trimisă la adresa de e-mail furnizată când ați comandat. De asemenea, veți primi o confirmare de expediere imediat ce comanda dvs. este trimisă. Dacă nu ați primit aceste e-mailuri de confirmare, verificați dosarul de spam. Dacă tot nu găsiți nimic, vă rugăm să ne contactați și vom fi bucuroși să vă ajutăm în continuare.
Cum returnez un articol?
Pentru a returna un articol, pur și simplu ne contactați și veți primi un e-mail cu instrucțiuni suplimentare. Dacă returnați un articol în perioada normală de retur, sunteți responsabil pentru transportul returului. Dacă există o defecțiune a produsului sau alte probleme pentru returnarea articolului, vom plăti pentru transportul returului.
Urmărirea livrării
Vă să ne contactați aici și vă vom trimite un număr de identificare pentru urmărirea comenzii.